Розвиток системи публічних послуг у контексті цифровізації публічного управління

  • Тетяна Серьогіна Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
Ключові слова: система публічних послуг, електронний уряд, цифровізація, адміністративна процедура, інформація

Анотація

У дослідженні розкрито невід’ємність тенденцій цифровізації суспільства від сучасної системи надання публічних послуг, що є одним із провідних елементів електронного уряду. Окрему увагу приділено перевагам, що надає його залучення, а також проблемним питанням, що виникають на вітчизняному ґрунті в умовах запровадження новітніх технологій. Запропоновано розглядати концепцію «Держава в смартфоні» крізь призму етапів становлення електронного уряду. Наголошено на необхідності врахування досвіду зарубіжних країн у розбудові системи надання публічних послуг у сучасних умовах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Барциц, И. (2013). Понятие «Публичная услуга» в контексте Федерального закона № 210-ФЗ «Об организации предоставления государственных и муниципальных услуг» и вне его. Государство и право, 10, 40–51.

Белорусский институт реформы и трансформации публичного администрирования. Государственные услуги онлайн: от предоставления информации к электронному правительству. Аналитическая записка. Восстановлено с http://sympa-by.eu/sites/default/files/library/gosudarstvennye_uslugi_onlain_ot_predostavleniya_informacii_k_elektronnomu_pravitelstvu_.pdf.

Козаченко, Ю. (2018). Запровадження критеріїв оцінювання якості надання публічних послуг. Інвестиції: практика та досвід, 16, 82–86.

Применение электронного правительства для формирования устойчивого и гибкого общества: Исследование ООН: Электронное правительство. (2018). Відновлено з https://publicadministration.un.org/egovkb/Portals/egovkb/Documents/un/2018-Survey/E-Government%20Survey%202018_Russian.pdf.


Переглядів анотації: 169
Завантажень PDF: 171
Опубліковано
2020-07-05
Як цитувати
Серьогіна, Т. (2020). Розвиток системи публічних послуг у контексті цифровізації публічного управління. Аспекти публічного управління, 8(1 SI), 117-119. https://doi.org/10.15421/152056