Інвестиційна привабливість регіону в контексті формування засад забезпечення його сталого розвитку

  • О. Ю. Матвеєва Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
  • А. С. Міняйло Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
Ключові слова: нвестиційна привабливість регіону, сталий розвиток, органи управління, регіональний бренд, імідж регіону, бренд-орієнтоване управління регіональним розвитком

Анотація

У статті розвинуто науковий підхід до формування засад сталого розвитку регіону на основі бренд-орієнтованого управління. Визначено поняття інвестиційної привабли-вості регіону, що складає основу бренд-орієнтованого управління регіональним розвит-ком. Обґрунтовано наявність стійкого зв’язку між поняттями інвестиційної привабли-вості регіону, бренду та іміджу регіону, що дозволяє розглядати регіон як товар, зміст та ступінь розвиненості бренду якого визначає рівень інвестиційної привабливості регіону. Доведено, що інвестиційна привабливість регіону є комплексом об’єктивних факторів та суб’єктивних уявлень про унікальний бренд регіону як території-напря-му відвідування або самостійної товарної категорії, що має певний набір ціннісних ха-рактеристик та суспільно-визначену ціну. Така ціна формується під впливом розвитку потенціалу регіону, внутрішніх, а також зовнішніх факторів, що визначають якість іміджу регіону, сприяють просуванню його бренду у глобальному просторі. Наведено ілюстрацію структурно-змістовної характеристики регіонального бренду на прикладі Дніпропетровського регіону.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Виноградова Н. Л. Формування іміджу та бренду території як фактор підвищення її конкурентоспроможності / Н. Л. Виноградова, О. В. Лащенко // Регіональне управління та місцеве самоврядування. – 2014. – No 2 (11). – С. 132 – 139.
2. Гомольська В. Організаційно-економічні аспекти поліпшення інвестиційного клімату регіону / В. Гомольська // Регіональна економіка. – 2003. – No 3. – С. 62 – 70.
3. Кузьменко О. В. Інвестиційний клімат та інвестиційна привабливість регіонів України / О. В. Кузьменко // Економічний нобелівський вісник. – 2015. – No 1 (8). – Режим доступу : http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo-15-16/12521.pdf. – Назва з екрана.
4. Кулєшова Г. О. Суспільно-географічні особливості формування інвестиційної привабливості Харківського регіону / Г. О. Кулєшова, Т. В. Озерська // Вісн. Харківського нац. університету ім. В. Н. Каразіна. – 2014. – No 3. – Режим доступу : http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/9913. – Назва з екрана.
5. Макаренко М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – No 2 (128). – С. 180 – 187.
6. Наукові основи національної стратегії сталого розвитку України / за наук. ред. М. А. Хвесика. – Державна установа «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України». – К. : ДУ ІЕПСР НАН України, 2013. – 40 с.
7. Рибаченко Т. Ю. Імідж як фактор інвестиційної привабливості / Т. Ю. Рибаченко, Є. Фаборовський // Економічний простір. – 2013. – No 74. – С 142 – 150.
8. Україна після 2015 року: майбутнє, якого ми прагнемо : Національна доповідь / Е. М. Лібанова , О. М. Балакірєва , А. В. Єрмолаєв та ін. – К. : 2013. – Режим доступу : http://www.ua.undp.org/content/dam/ukraine/docs/PR/Post%202015%20Ukraine%20ukr.pdf. – Назва з екрана.
9. Magical Touch of Marketing: Matching Promotion with the 4 R’s of Place Branding / F. Mariutti, R. Tench // Society for Science and Education. – 2015. – Access mode : http://scholarpublishing.org/index.php/ABR/article/view/1541/892. – Title from screen.

Переглядів анотації: 87
Завантажень PDF: 180
Опубліковано
2015-12-30
Як цитувати
Матвеєва, О. Ю., & Міняйло, А. С. (2015). Інвестиційна привабливість регіону в контексті формування засад забезпечення його сталого розвитку. Аспекти публічного управління, 3(11-12), 77-88. https://doi.org/10.15421/151595
Розділ
Регіональне та муніципальне управління