Модель оцінювання ефективності модернізації державної служби


  • O. A. Lyndyuk Національна академія державного управління при Президентові України
Ключові слова: https://doi.org/10.15421/1516343
Ключові слова: державна служба, модернізація, оцінювання ефективності модернізації державної служби, модель оцінювання ефективності модернізації державної служби

Анотація

Результативність процесу модернізації державної служби залежить від здійснення своєчасних контрольних заходів та оцінювання ефективності модернізаційних процесів та складових системи. У статті розглянуто основні проблеми оцінювання ефективності модернізації державної служби, проаналізовано наукові праці із цих питань. Проаналізовано і узагальнено існуючі теоретико-методологічні підходи до процесу оцінювання, визначено методики оцінювання ефективності модернізації державної служби та найбільш поширені методи оцінювання. З’ясовано необхідність застосування комплексної збалансованої системи показників для оцінювання. З метою взаємного узгодження принципів, механізмів та інструментів оцінювання ефективності модернізації державної служби обґрунтовано доцільність застосування системного, цільового, синергетичного, процесного, ситуаційного, стратегічного та ресурсного підходів. Охарактеризовано основні етапи оцінювання ефективності модернізації державної служби? шляхи удосконалення методичних підходів до конт-ролю оцінювання ефективності, на основі чого запропоновано модель оцінювання ефективності модернізації державної служби. З’ясовано важливість подальшого дослідження методології оцінювання ефективності модернізації державної служби.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Vajs Kerol, H., 2000. Otsiniuvannia: Metody doslidzhennia prohram ta polityky [Evaluation: methods research programs and policies]. Vyd-vo Solomii Pavlychko «Osnovy», Kyiv, Ukraine.
2. Vedunh, E., 2003. Otsiniuvannia derzhavnoi polityky i prohram [Evaluation of public policies and programs].Vseuvyto, Kyiv, Ukraine.
3. Kostyrko, R.O., 2009. Systemno-tsil’ovyj pidkhid do orhanizatsii vnutrishn’oho kontroliu dlia pryjniattia upravlins’kykh rishen’ [System-target approach to organization of internal control for managerial decision-making]. Aktual’ni problemy ekonomiky. 3(93), 197–206.
4. Maliarets’, L.M., 2008. Zbalansovana systema pokaznykiv v otsintsi diial’nosti pidpryiemstva [Balanced Scorecard in the evaluation of the company]. KhNEU, Kharkiv, Ukraine.
5. Maslennikova, E.V., 2004. Modernizacija gosudarstvennoj sluzhby: ocenka processa reform i ogranichenij [Modernization of the Civil Service: Assessment of Reforms and Threats]. Vestnik PAGS. 7, 20–28 (in Russian).
6. Obshhaja shema ocenki CAF : Sovershenstvovanie cherez samoocenku [The total assessment scheme CAF: іmprovement through self-evaluation]. Retrieved from URL http://www.eipa.eu/files/File/CAF/Brochure2006/RUS-CAF-2009.pdf
7. Olijnyk, D.V., 2013. Suchasni metody otsinky efektyvnosti diial’nosti orhaniv derzhavnoho upravlinnia [Modern methods of efficiency assessment of public administration bodies activity]. Efektyvnist’ derzhavnoho upravlinnia. 34, 275–283.
8. Stratehiia reformuvannia derzhavnoho upravlinnia Ukrainy na 2016-2020 r. [Modernization of the Civil Service: Assessment of Reforms and Threats]. 2016. Retrieved from URL http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/474-2016-%D1%80/page2
9. Fedorchak, O., 2014. Otsiniuvannia protsesu realizatsii prohram sotsial’no-ekonomichnoho rozvytku rehionu na osnovi metodu osvoienoho obsiahu [Implementation assessment of programs on socio-economic development of a region on the basis of the earned value technique]. Eefektyvnist’ derzhavnoho upravlinnia. 40, 159–168.
10. Fedotova, V.G., 2005. Horoshee obshhestvo [Good society]. Progress-Tradicija, Moskva, Rossyia.
11. Shapran, O.Yu., 2012. Iu. Evaluation of professional activity results of public servants in Ukraine in social service sphere. The thesis for Candidate Degree in Public Administration. Kyiv, Ukraine.
12. Shakhov, V.M., 2004. ISO 9000. Systemy upravlenyia kachestvom: ot ydey do voploschenyia [ISO 9000. Quality management system: from idea to realization]. OAO «LOT», Luhansk, Ukraine.
13. Davies, I.C., 1999. Evaluation and Performance Management in Government. Evaluation. 5(2), 150–159.
14. Kaplan, R.S., 1996, Using the Balanced Scorecard as a Strategic Management System. Harvard Business Review, 74(1), 75–85.
15. Kuhlman, S., 2004. Performance Measurement and Performance Comparison in German Local Governments. 34–46.
16. Manning, N., 2001. Modernization of the federal civil service. Methodology for functional reviews. Washington/Moscow. USA/Rossyia.
17. Perret, B., 2001. L’évaluation des politiques publiques. La Decouverte, Paris, France.
18. Pollitt, C., Evaluating in public sector reforms : an international perspective Retrieved from URL http://soc.kuleuven.be/io/pubpdf/IO04025_bouckaert.pdf
19. Simon, H., Smithburg, D., Thompson, V., 1950. Public Administration. Alfred A. Knopf, N.Y., USA.
20. Wollman, H., 2003. Evaluation in Public-sector reform: Toward a «third wave» of evaluation? Edgar Elgar, Cheltenham/Northampton.
Опубліковано
2016-09-05
Як цитувати цю статтю:
Lyndyuk, O. (2016). Модель оцінювання ефективності модернізації державної служби. Public Administration Aspects, 4(8), 74-82. https://doi.org/10.15421/1516343
Розділ
Кадрова політика та публічна служба