Сучасний стан освітніх послуг у сфері вищої аграрної освіти в Україні


  • A. S. Cobets’ Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
  • A. M. Puhach Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Ключові слова: https://doi.org/10.15421/151625
Ключові слова: освітні послуги, вища аграрна освіта, державна політика, європейський освітній простір

Анотація

Визначено перспективні напрями державної політики інтеграції вищої аграрної освіти України до європейського освітнього простору та кроки їх впровадження. Проведений аналіз сучасного стану вищої аграрної освіти та аналіз чинної державної політики інтеграції вищої аграрної освіти України до європейського освітнього простору, які дозволили визначити проблемні питання та виокремити напрями її подальшого розвитку.Обґрунтовується необхідність реформування сільськогосподарської освіти, науки одночасно з реформуванням аграрного виробництва. До переваг української системи аграрної освіти віднесено наявність умов для створення і апробації інноваційних продуктів для різних агрокліматичних зон у межах одного регіону, що забезпечує відповідність наукомістких результатів реальним умовам ведення аграрного виробництва. До пропозицій віднесено створення бізнес­інкубаторів для підтримки молодіжних бізнес­проектів, забезпечення можливості проходження довготривалої практики студентів на виробництві, налагодження взаємодії ВНЗ із товаровиробниками, службами зайнятості.Відзначається необхідність реалізації концепції безперервної та багаторівневої аграрної освіти, створення університетів дослідницького типу та розвиток науково­навчальних центрів. Це дозволить забезпечити конкурентоспроможність наукових розробок, створити банк інноваційних розробок, запроваджувати результати НДР на міжнародний ринок наукомісткої продукції.

##submission.authorBiographies##

Місце роботи автора
доктор наук з державного управління, професор
Місце роботи автора
кандидат технічних наук, доцент

Посилання

1. Pavlenko, O. Nova osvita – shlyakh do suchasnoyi systemy formuvannya lyuds’koho kapitalu [The new education ­ the way to modern human capital formation]. Access : http://blogs.ukrinform.gov.ua/blog/oleksiy­pavlenko/nova­osvita­shlyah­do­suchasnoyi­systemy­formuvannya­lyudskogo­kapitalu (in Ukrainian).
2. Pro zatverdzhennya pereliku haluzey znan’ i spetsial’nostey, za yakymy zdiysnyuyet’sya pidhotovka zdobuvachiv vyshchoyi osvity : postanova Kabinetu Ministriv Ukrayiny vid 29 kvit. 2015 r. № 266 [On the list of disciplines and specialties, which trains candidates of higher education: the Cabinet of Ministers of Ukraine Apr 29. 2015 r. Number 266]. Access : http://www.kmu.gov.ua/control/ru/cardnpd?docid=248149695 (in Ukrainian).
3. Hryshko, L. Ahronomy, ale ne zemleroby – osoblyvosti ahrarnoyi osvity v Ukrayini [Agronomists, but not farmers ­ especially of agricultural education in Ukraine]. Access : http://dw.de/p/152V6 (in Ukrainian).
4. Informatsiyna systema Konkurs [Competition Information System]. Access: http://vstupnik.info/ (in Ukrainian).
5. Korylyuk, S., 2014. Ahrarna osvita v Ukrayini ta za kordonom : komparatyvnyy analiz [Agricultural education in Ukraine and abroad: comparative analysis]. Pedahohika vyshchoyi shkoly: osoblyvosti pidhotovky molodshykh spetsialistiv v Ukrayini ta za kordonom. – zhovten’. Access : http://acup.poltava.ua/files/Koriliuk.pdf (in Ukrainian).
Опубліковано
2016-07-19
Як цитувати цю статтю:
Cobets’, A., & Puhach, A. (2016). Сучасний стан освітніх послуг у сфері вищої аграрної освіти в Україні. Аспекти публічного управління, 4(6-7), 24-31. https://doi.org/10.15421/151625
Розділ
Механізми публічного управління