Підвищення академічної мобільності як стратегічне завдання державної політики в сфері освіти

  • A. O. Karapetyan Донецький державний університет управління
Ключові слова: академічна мобільність, вхідна мобільність, вихідна мобільність, якість освіти, глобальний ринок праці

Анотація

Запровадження стандартів, рекомендацій і основних інструментів, що сприяти-муть сумісності, порівнянності, визнанню періодів і термінів підготовки (навчання)фахівців є важливим завданням реформування системи вищої освіти України в кон-тексті Болонського процесу. Модернізація організаційного механізму є нагальноюпроблемою, що є відображеним у Законі України «Про вищу освіту» та в найбільшважливих стратегічних документах освітньої галузі. Головною метою є підвищитиакадемічну мобільність, і, за допомогою цього, підвищити мобільність на ринку пра-ці. В статті проаналізовано стан розвитку академічної мобільності в Україні, визначе-но сутність даного терміну, виявлено види та цілі академічної мобільності. Авторомвиявлено слабкі сторони документів, які регулюють проблему академічної мобільнос-ті. В статті обґрунтовано необхідність та доцільність розвитку академічної мобільнос-ті як з точки зору впливу на економіку країни, так і з точки зору підвищення якостіосвіти. Запропоновано заходи, спрямовані на підвищення вхідної та вихідної акаде-мічної мобільності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 180
Завантажень PDF: 821
Опубліковано
2015-02-25
Як цитувати
Karapetyan, A. O. (2015). Підвищення академічної мобільності як стратегічне завдання державної політики в сфері освіти. Аспекти публічного управління, 3(1-2), 48-55. https://doi.org/10.15421/15156
Розділ
Механізми публічного управління