Державне управління якістю освіти на місцевому рівні в контексті компетентнісного підходу


  • O. I. Popova Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України Адреса: 61001 м. Харків, просп. Московський, 75
Ключові слова: https://doi.org/10.15421/151424
Ключові слова: управління, державне управління освітою, державне управління якістю освіти на місцевому рівні, якість освіти, компетентнісний підхід

Анотація

Розглядається сутність феномена «управління», розкривається зміст наукових категорій «державне управління», «державне управління освітою», дано визначення поняття «державне управління якістю освіти на місцевому рівні». Визначається пріоритетним в удосконаленні державного управління якістю освіти на місцевому рівні кадровий чинник та обґрунтовуються необхідність і переваги запровадження компетентнісного підходу в управлінні освітньою галуззю як важливої умови забезпечення якості освіти.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Місце роботи автора
Попова Олена Іванівна – аспірант
Опубліковано
2014-04-10
Як цитувати цю статтю:
Popova, O. (2014). Державне управління якістю освіти на місцевому рівні в контексті компетентнісного підходу. Public Administration Aspects, 2(3-4). https://doi.org/10.15421/151424
Розділ
Регіональне та муніципальне управління